Imigrationspapper check

Nu börjar det hända grejer förstår ni. Denna vecka ska vi skicka in mina imigrationspapper! Förstår ni vad det betyder? Första steget mot min flytt och nya liv kommer börja. Åh det känns så härligt, att någonting faktiskt händer! Det är en sak att prata om det och längta och "snart ska vi skicka in papprena" men nu att det FAKTISKT händer är otroligt. Det har hänt en hel del mellan mig och Justin, en sak är för tidig för att säga ännu, där vill jag ha lite mer tid för att veta om det är säkert och kommer bli av. Men så fort jag vet mer där får ni veta.
Annars är det som vanligt, man saknar, längtar, kroppen värker, man känner sig less, glad, älskad, älskar. Massa massa underbara och jobbiga känslor. Men det är väl så det ska vara, kärleken.



Min snyga sexiga fästman. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0