2010 är mitt år

Imorgon är det nyår. Jag bara längtar tills detta år är över och 2010 börjar. Visst detta år har varit bra, i alla fall slutet på det. Kunde inte bli bättre mellan mig och Justin. Kärleken bara växer <3
Men det är alltid skönt med ett nytt år. 2010 ska bli vårat år, det har jag bestämt.

Men imorgon är det sista dagen och den ska spenderas med mina bästa vänner. Laga middag och bara mysa. Har aldrig gillat nyår, tycker det är överskattat så det blir en lugn kväll.

Gott Nytt År!


Resan mot kärleken

Jag är en svensk tjej. Uppvuxen i en liten ort i Sverige. Hade en normal barndom, levde tonårsliv. Blev kär och hade tonårskärlek. Tonårskärleken tog slut.
Jag träffade en pojke, en pojke som visade sig vara mina drömmars man. Vid 22 års ålder visste jag att han var The One. Dock bodde pojken inte nära mig. Han bodde inte ens i Sverige. Utan han bor på Hawaii. Och är amerikan. Han är också med i amerikanska armén. Men kärleken blev bara starkare mellan oss, även fast vi har 2000 mil mellan oss. Så sagt och gjort, jag packade min väska och åkte till Hawaii, själv. Och allting klaffade mellan oss. Det var aldrig en konstig känsla mellan oss, det kändes som vi har kännt varandra hela livet. Ligga i hans armar var så rätt. Jag var hemma.

2 veckor gick fort och snart stod vi där på flygplatsen och sade hejdå. Men vi visste att vi skulle ses snart igen, detta var inte över. Vi hade pratat med en imigrationskvinna, för jag hade bestämt mig. Jag ska flytta till Hawaii för kärleken.
Så detta är vad min blogg kommer handla om, min resa mot flytt till USA, våran resa, upp och nedgångar.
Kommer bjuda på mycket spännande grejer, tro mig!

Enjoy!



<3


RSS 2.0