Måndag och ny vecka.

Idag har vi inte gjort så mycket. Melva är en liten 7-sovare på morgonen/förmiddagarna. Halv elva vakna hon idag, fdå var det mat på en gång som gällde. Min morfar var här och fikade, Melva var på sitt bästa charmerande humör, älskade unge. Sen kl 13 åkte vi ner till BVC för vägning. Nu när Melva har blivit 2 månader behöver vi inte gå varje vecka men jag tycker det är roligt med statistik så kommer fortsätta med det. Sen förbi Melvas Gudmor en sväng, sen hem och mormor tog en promenad med henne så jag fick röja och städa. Lill snuttan sover fortfarande, känns som jag sitter och väntar på att hon ska vakna...borde fortsätta röja och städa upp men samtidigt är det så skönt att bara vara och sitta och ta det lugnt när hon sover, prioriterar min egentid så istället. Städa kan jag göra en annan dag...

Melva (ser ut som hon skjuter pilbåge) på sin lekfilt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0