Släktmiddag

Hade släktträff igår, pappa har fyllt 50 och min bror har fyllt 20 så vi slog ihop det och hade en gemensam middag för allihopa. 40 stycken blev vi. Då fattades 3 stycken. Rätt stor släkt har man ändå... Men det var kul att träffa alla, och alla frågor man fick såklart, om bebis, Justin, Hawaii, flytt, jobb, mammaledighet, födsel, religion, mat, ja...allt! Kan ju inte klandra dem ändå, men lite frustrerande att svara på samma frågor 25 ggr om.
Annars så har jag mått lite konstigt i några dagar nu, mått mer illa och haft ont i magen. Vet inte om jag har haft nån slags magsjuka, har dock inte spytt något. Så hoppas hoppas att det inte bryter ut. Har inte råd att vara hemma från jobbet. Imorgon är det 1 mars. Vilket betyder 3 veckor till ultraljud! 1 månad sen jag skrev in mig hos barnmorskan. 4 veckor. Sjukt vad tiden går. Går in i vecka 16. Det börjar synas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0