Äntligen!

Nu var det länge sen jag skrev igen, jag vet! Måste skärpa mig.
Men, det har i alla fall hänt lite grejer. Igår fick jag besked om min intervjutid på ambassaden!! Så 24 november kl 9 på morgonen är det jag och Melva som sitter och blir intervjuade för att få komma in i USA. GUD så jag är glad, förväntansfull. Inte ett dugg nervös (nu i alla fall).

Så länge som denna process har varit igång och man har bara velat göra denna intervju för att få det gjort, så äntligen får jag en tid! Så det ska firas ikväll, Melva ska få...bröstmjölk! Och jag tar mig väl ett glas cola och en chokladbit. Go kväll vänner!

Melva har morgongymnastik

Fredagsfin i klänning

Tshirten är present från faster

Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen händer lite saker :) Nog för att jag kommer sakna er som f*n :( men den smällen tar vi då, jag får ju hälsa på :)

2010-11-07 @ 17:07:25
URL: http://malinake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0