Första kompisen

Idag ska jag och Melva gå och träffa en annan "ung mamma" och hennes son, lilla Tim!
På föräldraträffen med BVC var Melva helt begeistrad i Tim och Tim i Melva, så det ska bli roligt. Första kompisen!
Ska ta med kameran så lägger upp bilder här sen :-)

Tjejmiddag

Strax ska Melva och jag iväg på tjejmiddag hemma hos Johanna med My. Ska bli trevligt, Johanna skulle bjuda på kycklinggryta och ris. Melva är ett sånt charmtroll så hon kommer charma sig igenom kvällen.
Idag har hon på sig en fin lila dress med luva som hon fick av gudmor, knäpper en bild och lägger upp sen.

Hej svejs!

Äntligen!

Nu var det länge sen jag skrev igen, jag vet! Måste skärpa mig.
Men, det har i alla fall hänt lite grejer. Igår fick jag besked om min intervjutid på ambassaden!! Så 24 november kl 9 på morgonen är det jag och Melva som sitter och blir intervjuade för att få komma in i USA. GUD så jag är glad, förväntansfull. Inte ett dugg nervös (nu i alla fall).

Så länge som denna process har varit igång och man har bara velat göra denna intervju för att få det gjort, så äntligen får jag en tid! Så det ska firas ikväll, Melva ska få...bröstmjölk! Och jag tar mig väl ett glas cola och en chokladbit. Go kväll vänner!

Melva har morgongymnastik

Fredagsfin i klänning

Tshirten är present från faster

RSS 2.0